گروه ریاضی متوسطه استان لرستان

نمونه سوال-بارم دروس-طرح درس-بخش نامه ها -همایشها-المپیادها

گروه ریاضی متوسطه استان لرستان

نمونه سوال-بارم دروس-طرح درس-بخش نامه ها -همایشها-المپیادها

تبریک

عید بزرگ باستانی و طبیعی و خدادادی را که بهترین بهانه برای نشاط و شادمانی و فرحبخشی است را به همه ی هکاران عزیز و زحمت کش فرهنگی تبریک و تهنیت می گویم . عباس ابادی سرگروه ریاضی استان

فراخوان

***تولید محتوای الکترونیکی آموزشی ***

تمامی سرگروه ها ومدرسین محترم ریاضیات دوره راهنمایی و دبیرستان شهرستانها استان لرستان:** 

ضمن تشکر از تلاش شماها در تهیه سناریو جهت استفاده بهینه کلیه همکاران سراسر کشور و پیشبرد اهداف آموزشی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و هماهنگ سازی تدریس ‍، لطفاسناریوی  تولید خودرا به صورت محتوای الکترونیکی در قالب لوح فشرده با نرم افزار Multimedia Builder =MMBکه حتما قابل کپی و اجرا روی دستگاه های دیگر باشد حداکثر تا تاریخ15/1/94 به گروه های آموزشی استان ارسال نمایید.

اطلاعیه

به کلیه همکاران مدرس ریاضیات متوسطه دوم. 

 همکاران محترم لطف کنند اگر مطالب مفیدی در رابطه با ریاضی عمومی سال چهارم رشته تجربی دارند تا حداکثر تاریخ 16/12/93 به گروه های ریاضی متوسطه دوم استان یا به آدرس kh.abasabadi@yahoo.com ارسال نمایند تا ترتیب شرکت آنها در مسابقه کشوری داده شود. 

از طرف گروه ریاضی متوسطه استان لرستان

اطلاعیه

سر گروه ریاضی هر شهرستان استان لرستان می بایست فیلم شرکت کننده در الگو تدریس برتر همراه با اسکن ابلاغ تدریس -حکم کار گزینی - یک قطعه عکس وفرم داوری شده در یک لوح فشرده (سی دی ) تا حداکثر 18/12/93 به اداره کل واحد گروه ها ارسال نمایند در ضمن لوح فشرده هر شخص به صورت جداگانه فرستاده شود. 

برای اطمینان موارد خواسته شده به آدرس kh.abasabadi@yahoo.com نیز ارسال شوند