گروه ریاضی متوسطه استان لرستان

نمونه سوال-بارم دروس-طرح درس-بخش نامه ها -همایشها-المپیادها

گروه ریاضی متوسطه استان لرستان

نمونه سوال-بارم دروس-طرح درس-بخش نامه ها -همایشها-المپیادها

بازدید

بسمه تعالی  

 روز دوشنبه مورخه 29/10/1393 از کارگاه آموزشی دروس ریاضی شهرستان دلفان بازدید به عمل آمد. 

  ابتداء سرگروه ریاضی شهرستان مشکلات همکاران را بیان کردند وبعضی از همکاران نیز صحبت و گلایه های خود را مطرح نمودند که تا حد امکان برای رفع مشکلات و چگونکی ارتقاء میانگین نمرات دانش آموزان وشرکت در جشنواره الگو تدریس برتر راه حلهای مناسب ارایه شد. 

مساله مهم  نداشتن امکانات لازم برای برگزاری کلاسهای جبرانی در این شهرستان بود و مدیران رغبتی برای داشتن کلاسها در این رستا از خود نشان نمی دهند .  

و به گفته همکاران امکانات لازم برای تدریس درکلاسهای ریاضی  این شهرستان وجود ندارد.  

گروه ریاضی استان ازسرگروه ریاضی شهرستان دلفان به خاطر فعالیتهای مستمر وی و همکارانش تشکر و قدر دانی مینمایند

خبر مهم و فوری

خبر مهم و فوری :دوره آموزشی معلمین ریاضی واجد شرایطتاریخ اطلاعیه :  14/10/93
سرگروه محترم استان : لطفا مشخصات دو نفر از دبیران مجرب ریاضی استان خود را که دارای تمامی شرایط ذیل می باشند هر چه سریعتر جهت شرکت در دوره آموزشی کوتاه مدت در کشور مالزی به دبیرخانه معرفی نمایید.

1-استخدام رسمی آموزش و پرورش 2- حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ریاضی 3- حداکثر دارای 45 سال سن 4- حداقل دارای ده سال سابقه فعالیت 5- تسلط کامل به زبان انگلیسی (نوشتاری و گفتاری) و دارای مدرک IELTS یا تافل (نظر به اینکه داوطلبین میبایست گزارش کامل کشوری تهیه و در دوره ارائه نمایند و در خصوص مذاکرات مرتبط با موضوع تسلط کافی داشته باشند لذا داوطلبین معرفی شده می بایست تسلط کامل به مباحث فنی و بالاخص زبان انگلیسی داشته باشند) 6- دارای گذرنامه با شش ماه اعتبار
  فایل ضمیمه